Friday, October 17, 2008

VOORBEELD VAN OPDRAG VAN VORIGE JAAR

Opdrag:

Na aanleiding van die aantekeninge wat jy oor die onderstaande gedig ontvang het en deur melding te maak van jou eie ervaringe, bespreek die volgende in groepe van twee:
Noem die emosies wat ‘n mens ervaar met die intrapslag by ‘n eksamenlokaal.
Identifiseer watter van jou vakke ooreenstem met die van die student in die gedig.
Doen navorsing binne groepsverband en gee voorbeelde van studiemetodes wat in ag geneem behoort te word ter voorbereiding van toetse en eksamens.

EKSAMEN HERINNERINGE

Ek het nog 55 bladsye van die senuweestelsel oor,
en is besig om stadig maar seker my kop te verloor.
Dis kwart voor 10 in die aand,
ek is besig met eksamen, dis Juniemaand.

In die agtergrond speel “I’m leaving on a jet plane”,
wens ek kon van die aardbol verdwyn.
My oë raak so swaar soos lood,
die kans dat ek gaan slaap vergroot.

Ek besluit om die badkamer te gaan opsoek,
voor ek aan die slaap raak bo-op my Biologie boek.
Teen eenuur roep ek Dekker vaarwel,
sy teorie is Engels, dis loutere hel!

In Poskaarte is ek besig om van postmodernistiese gedigte te lees,
meer as die helfte minder werk as Biologie, wat ‘n fees!
Fokofpolisiekar is deel van die leerwerk,
as ek druip gaan ek defintief vra vir ‘n hermerk.

In my gedagtes sien ek Karen Zoid rondspring op die verhoog,
dis ‘n jammerte die ouer garde wil gedurig teen haar betoog.
Antjie Krog het baie te sê oor Gert Vlok Nel,
vir my is dit nie beskore om hom te hê as ‘n pel.

Teen vieruur kan ek nie langer konsentreer,
maak nie saak hoe hard ek probeer.
My brein is besig om off te log, dis hoog tyd.
Wanneer hy vir ewig gaan shut down, dis Liewe Jesus se besluit.

Estelle Botha

No comments: